21.5.11

Motosikal Paling Terbaik Cantik Di Dunia!!

Alangkah bagus kalau dapat satu motosikal macam ni, Memang paling terbaik dan cantik di dunia. Bayangkan kalau bawa ke mana-mana, mesti ramai yang tengok dan terpesona. Ada juga yang cemburu dan cuba nak bodek tumpang sekali. Kena kunci selalu dengan lock yang canggih, nanti ada yang kebas menangis berdarah pun tak guna lagi. Orang kaya macam Bill Gates atau Mark Zuckerberg hanya klik jari boleh beli seratus biji agaknya. Sekarang ramai yang mencari yang specifikasi khas untuk diri mereka seperti di bawah.

Sebelum tu ada perkara tips yang perlu bersedia untuk mendapat memiliki kenderaan, maka  perkara yang perlu fikirkan adalah seperti samada nak dapatkan yamaha malaysia lc untuk dijual rxz lagenda baru 2011 125z ego honda baru ex5 terbaru 250 250cc cbr250r lama icon wave 125 lelong polis kastam senarai harga membeli kedai termahal terlaris turbo tiga roda terpantas terpakai penang games lumba for girls online gambar demak besar berkuasa tinggi lumba kemalangan modenas 2010 sultan johor superbike koleksi model syarikat sunny sambung bayar check cek saman suzuki autoshow sarawak sale semak second hand scrambler sym sewa skuter star singapore sport ducati tayar dunlop sabah kelantan ubahsuai hybrid gt128 geran hilang blog bomba buatan karak belang wave antik aksesori ajs 350cc ah boy alat ganti ansuran alarm clutch classifieds cara menunggang cukai jalan artis curi import elektrik enjin nasional for sale forum fz150i insurans takaful jaguh jimat minyak petrol beli murah ujian jpa bahru kawasaki klasik kriss ktm kecil keluaran loan lasak mok momos mini mainan naza norton nouvo nitro nabil blade overhaul renew majalah paling pelik pertama trafik rim rr racing rd vulcan virago supaya kita puas dan boleh memandu dengan selamat.

Semoga anda dapat memenuhi citarasa dapat apa yang diperlukan. Harley Davidson dekat federal highway ada macam-macam jaket topi keledar yang sangat menarik. Bunyinya memang kuat dan berdentum jantung mendengarnya. Apa pun dapatkan helmet dan sentiasa pakai untuk keselamatan diri dan kalau berjalan waktu malam, jangan lupa pakai baju yang terang dan sentiasa berhati-hati, seperti pepatah pandu cermat jiwa selamat.

1 comment:

Hati Batu said...

lagi laju tu la ni..hehe

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...