28.4.11

The Most Popular Famous Drink In The World!!

Have you ever tried this drink before. This is the most popular famous one in the world. You cannot find anything like this except in Malaysia. It needs a lot of skill and practice to do it, one small mistake and you will get burned. I think David Beckham can't do this, it takes much longer practice, even ages. The reason they do this is to make the drink tastier and delicious. It is called teh tarik and every morning before I go to work, I will get one of these and I became wide awake and ready to do my stuff. It is made of coffee, milk, sugar and others. There are even nice foods like capati, tose, roti canai, nasi lemak, mee goreng, curry, spice and murtabak.

Almost everyone knows about this, and the best part is that the service is fast and the price is affordable. It is so good all races like chinese, malay, iban, kadazan, sikh and japanese like it as well. If you go to the restaurant in the morning, you have to queue in a long line. Everyone wants it fast and the workers have to rush here and there. Some like to just hang out there and either chatting or watch the tv on a big screen. The place is so relaxing and entertaining for everyone. Below is a different version which is kinda weird and funny.
So what are you waiting for, come right down here and have a nice day here. You can go to Kuala Lumpur or Selangor and find nice joints. The people are friendly and you can find almost anything cheap with good bargain. If you are not happy with anything, they will provide a new one free of charge. You must check it out or you miss something wonderful in your life. Is just like the song, it's now or never, if you get what I mean.

Video Kucing Persia Yang Menarik Untuk Dijual 2011

Siapa sini suka binatang? Ada macam-macam jenis kucing persia yang terdapat di Malaysia. Ramai suka tengok video comel anak parsi untuk di jual melompat sana sini. Kami bukan nak jual atau beli, hanya yang lain hanya tau siam dan bengal. Ada yang suka main game, bagi nama dan nak cara mandi yang elok.

Mereka pun nak kasih sayang seperti orang lain. Beri makanan yang secukupnya dan perlindungan. Saya ada satu kucing merah, nak jaga kesihatannya saya beri friskies. Makanan yang sihat dapat membantu tumbesaran. Selain dari tu dapat mengurang keguguran rambut dan memberi otak yang cergas.

Semasa saya kecil pernah terbunuh miaw sendiri. Masa tu tak faham, nak buat miaw tu macam anjing dengan meletakkan tali pinggang di leher yang bernama Ali. Selepas tu, rasa haus sangat dan pergi ke dapur sekejap.
Tak sangka selepas balik ke bilik, dah tak bernyawa lagi. Sedih rasa bila terpaksa ditanam dibelakang rumah. Jadi budak-budak kecil jangan terlalu ganas macam saya, kesian sungguh.

Kalau yang jenis yang kembang, jaga-jaga mesti ada yang nak curi. Memang dah terjadi, hilang sekelip mata pada waktu pagi. Sebelum tu ramai datang rumah ada jamuan, ada yang komen cantik dan gemuk. Mesti ada yang minat, tak kisah lah, lagi pun orang bagi, tak beli pun, dia pun asyik tidur dan eksyen sikit.

Lain sikit dari topik, ramai yang tak tahu, saya hampir bakar rumah sendiri masa kecil, sebab bermain dengan mancis. Sampai terbakar langsir, tapi syukur dengan senyap-senyap berjaya menghalang ia merebak. Panik betul, kalau tak dah lama jadi abu dah jadi arwah. Siapa yang ada anak kecil, sorok benda-benda bahaya sebab mereka tak faham dan selalu ingin mencuba.

There was an error in this gadget

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...