3.6.12

Bantuan Modal Dana Rakyat 1Malaysia BR1M

Tentu ramai orang sudah menerima bantuan modal dana rakyat 1Malaysia BR1M pada tahun ini. Kita semua bersyukur kepada rezeki yang diterima untuk masa depan keluarga dan anak. Tahniah kepada semua yang telah menerima wang tersebut dan semoga sentiasa senang di masa hadapan.

Ada seorang wanita warga emas yang berumur 72 tahun mengalami berbagai penyakit seperti sakit jantung, kencing manis dan kanser. Anda boleh bayangkan berapa banyak kos perbelanjaan untuk ubat dan pembedahan yang perlu dilakukan. Anak beliau telah banyak membantu tetapi kos terlalu tinggi dan berkata sama ada rakyat di Malaysia yang prihatin dan memahami dapat membantu seberapa yang boleh untuk meringankan beban kos perbelanjaan. Jika anda ada duit sedikit seberapa yang boleh, harap boleh menderma kepada wanita warga emas ini.

Pakar doktor yang telah banyak berusaha dan doktor yang telah mengetahui situasi sebenar, hanya tinggal sedikit masa untuk masa depan beliau dan hanya mengharapkan bantuan ubat-ubat yang kos tinggi untuk menyelamatkan beliau, jadi harap sangat dapat menyulur bantuan segera. Adalah bagus untuk menderma kepada yang memerlukan sesama umat yang amat memerlukan sekarang. Jika anda ada kemampuan maka harap boleh memberi seberapa yang boleh ke akaun Hongkong Shanghai Bank Berhad(HSBC) nombor akaun 302-005848-001 Fauziah Binti Nasir, terima kasih. Semoga tuhan sentiasa mengingati jasa dan sentiasa melimpah rezeki kami doakan.

2 comments:

Prince of Noob said...

semoga beliau sembuh... done follow - Noob

Newskaki said...

Hello, we're Newskaki, Malaysian Bloggers News Network Portal. We are pleased to invite you to our big family of bloggers, no matter you are local or not, just log on to www.facebook.com/newskaki or you can return us an email: advertise@newskaki.com. Not a blogger? It's okay for us, visit us at www.facebook.com/newskaki for latest hot events.

Thinking of horror movies? Be one of the bloggers with "Mae Nak"'s creative synopsis, and you might get home with complimentary passes to watch the horror yet touching "Mae Nak"!

Also, don't miss the tempting Tutti Frutti with 20 percent discount in 1Shamelin only for first 50 Newskaki fans and bloggers! Not a fans yet? Join us now!

See you soon.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...