20.12.10

Hanis Zalikha Boyfriend??

Nak tahu siapa akan dapat bersama awek yang terutama rakyat Malaysia yang tergila-gila kan. Tengok lah body aku, boleh ke aku ada peluang dengan otot-otot yang sasa ni? Rasanya dia berminat tak? Kalau rupa ada mirip Leonardo Dicapprio sebab aku ni ada kacukan yang hensem.
Boleh aku ada chance untuk jadi Hanis Zalikha Boyfriend, adakah dia sudi. Apa kah kategori lelaki yang dia berminat? Siapa lah jejaka yang bertuah tu agaknya. Aku tahu ramai akan jadi jeles jika aku jadi pakwenya kan. Ada siapa tahu ayat-ayat yang boleh buat seseorang gadis terpesona, marilah share...sebab sharing is caring.
Dah lama aku solo ni, dah ramai awek aku kenal tapi not my taste lah. Apa-apa pun semoga korang semua terutama lelaki dapat teman yang sesuai tak kira cantik atau hodoh. Yang penting kita kena lah happy. Sementara tu aku nak mimpi dulu di alam fantasi bersama gadis idaman ku. Hahaha...mana ada, hanya buat lawak saja.

No comments:

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...