22.2.11

Bahaya Rahsia Cari Kawan...

Siapa nak berkenalan boleh lepak di sini. Hanya yang jujur dan ikhlas sahaja. Jika anda cari kawan, jenis macam mana yang minat islam muslim? Ada orang ada lain taste, kita semua bukan sama. Bagaimana jika pergi biro jodoh, ada kah sesuai dengan hati kita bila berjumpa? Dah lagi jumpa tak tahu satu benda pun mengenainya.
Saya ada satu tips macam mana nak berkenalan dengan seseorang dengan mudah. Tips ini di ajar oleh mentor yang memberi rahsia ini dengan percuma. Tips ini boleh juga untuk berjumpa customer, jual barang, memenangi sesuatu pertandingan dengan mudah, buat orang dengar cakap kita dan memikat pun boleh. Jika nak tahu lebih, satu saja yang pertolongan yang boleh saya minta. Hebohkan dan sebarkan blog ini dengan kawan-kawan dan lagi satu tengok lah apa yang ada di sini, jangan malu-malu.
Disini saya beri pengalaman saya yang mungkin ramai tak tahu lagi. Okay, mentor saya ajar bahawa bila kita jumpa seseorang, kita kena senyap dahulu, bagi dia cakap sampai habis. Kita jangan menyampuk atau mencelah, biar dia cakap sampai habis atau sampai dia letih. Bila dia, selesai bercakap, biar dia tanya diri kita pula. Masa tu kita beritahu semua, jika kita jual sesuatu, ini lah masa untuk bercakap dengan penuh bergaya. Masa tu, dia mudah mendengar dan mudah mendengar apa yang kita beritahu.
Ada banyak skil-skil untuk berkenalan dengan seseorang dengan mudah. Hanya yang dah biasa guna dan selalu praktik kan akan berasa mudah. Ada yang mempunyai taktik-taktik untuk memikat seseorang sejati, boleh share di sini, lagi pun sharing is caring. Ada tak sesiapa pernah dengar ayat melepasi faktor yang kritikal? Ini adalah cara orang membuat atau melakukan supaya seseorang sentiasa mendengar perintah kita. Cara ini diketahui oleh ramai pakar-pakar fitnah dadah shisha di Barat, ia adalah berkonsep underground food, dan bahayanya boleh manipulasi pemikiran seseorang. Bahayanya sampai seseorang boleh lupa diri, lupa nama dan melakukan perkara yang tak sepatutnya. Ramai di Barat sanggup membayar beribu-ribu untuk mempelajarinya, caranya terselindung, tiada siapa akan tahu mereka di manipulasikan.
Saya akan beritahu teknik terselindung ini secara percuma di lain hari, sementara itu, cuba praktik kan apa yang diketahui dan sampaikan maklumat ini ke semua kawan-kawan 1Malaysia. Sementara itu cuba lihat gambar di atas lama-lama, ia seperti bergerak, tetapi ia tidak sebenarnya, inilah cara nak buktikan bahawa minda kita boleh dimanipulasikan. Semoga berjaya.

No comments:

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...